Katy Perry - Part Of Me

 2012.05.18. 20:28

 

 Előzmények: No tehát ma egy picit nagy fába vágtam a fejszém. Miért? Ez az első külföldi klipem, igazából már eddig is volt de azoknak nem volt szövege ezzel ellentétben. Igazából ez a szám semmi extra én szeretem és nagyon tetszik bár ahol megnéztem magyarul ott a szöveget egy kicsit furán fordította meg maga a zene a háttérben kicsit be volt gyorsítva meg a hangja is magasabb volt de értettem a lényeget és ez a fő. Mellesleg az eredeti vidi-t rengetegen megnézték de tényleg :O

Videó klip: Ez a vidi úgy kezdődik hogy egy kis részletet +-ban mutatnak hogy érthetőbb legye a szöveg (már aki beszéli azt a nyelvet) meg hogy a klip is érthetőbb legyen. Utána meg a lány megy az autójába (itt most mindenki írná hogy milyen az autó én nem értek hozzá sajnálom), és leáll egy benzinkútnál italért magának, és lát egy felhívást hogy: "All women are created equal, Then some become marine's" vagyis egy fordítóban valami olyasmit írtak hogy kiképzik a nőket egyenrangúvá (????) és egy-kettő tengerész gyalogos lesz nos ha jobban tudnék angolul... de még csak 6.-os vagyok és mindent megteszek :// na tehát elmegy katonának bemutatják hogy milyen nehéz nekik erről szól a jó része hogy szép lassan belejön. A végén meg már egy zászló alatt táncol     
gondolom az amerikai alatt de nem tudom biztosan mert csak egy részt látni ott viszont csillagok vannak tehát kicsit egyértelmű.

Zene: A zene jó nehezen lehet meghallani vagyis könnyen meg lehet hallani de hogy pontosan mit hallani azt már nehezebb mert a szöveg (nekem) nagyon eltereli a figyelmet de hallani azt hogy remek rengeteget hallani dobokat meg tapsolást is :D meg még rengeteg általam nm felismerhető hangot legalább is hogy hogy és mivel csinálnak most ebben gondolok kisebb effektek-re pl.: vannak ilyen fúvó vagy milyen hangok. de remek jó a ritmus meg minden nekem tetszik ja meg egy újabb dal ahol a háttér zaj beleszűrődik habár itt is nagyon bele illik a zene környezetbe.

Szöveg: Ez a szöveg az első külföldi tehát egy KICSIT ezzel szenvedtem de hamar találtam jó forrást ahonnan remekül (nah jó nem) leírták a szöveget magyarul. Arról szól hogy egy lánnyal szakított a fiúja (gondolom az életből merítette) és a csaj azt mondja neki: nem érdekelsz többé, elveheted mindenem csak engem nem, többé engem nem érdekelsz stb... Tehát jó, nagyon is jó főleg az énekes általam érdekesnek tartott hangjával (neki is olyan mint Nikolasznak ez előző elemzésemből kicsit más mint másoké)

Összegzés: Ez egy jól össze hozott klip elég nehéz lehetett az énekesnőnek megszabadulnia a hajától. És ezeket gondolom nm hosszú ideig csinálta ezeket a katonai kiképzéseket de akkor is nem vállalnám át. Szerintem ebben a klipben minden jól össze állt a zene meg a hang ahogy már mondtam nagyon illenek egymáshoz alig tudom elválasztani őket egymástól, és a klip is illik hozzá és nagyon kreatív lett. Én erre viszont csak 9/10 tudok adni mert annyira nem tartottam jónak.

Következő szám: A kővetkező szám egy nagyon jó kis videó lesz ahol már az első több elöadobol  álló klipem lesz ez a Majka - Belehalok szerintem mindenki így ismeri ezért így írom, akkor majd a rendes nevét fogom írni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kassac.blog.hu/api/trackback/id/tr364524853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása