Újra újdonságok

 2012.05.18. 20:42

Téma: Ma egy nagyon jópofa dolgot vettem észre. Mit is? Azt hogy vannak ilyenek hogy ha írok tudok rá ilyet tenni ebben az az érdekes hogy egy másik blogon láttam hogy van olyan szín hogy ha azt teszem rá akkor eltűnik a szöveg és csak ha kijelöli az ember csak akkor látja én is fogom ezt használni csak ki kell kísérleteznem a jó szint és azt még most megcsinálom a bejegyzés végén lesz is egy ilyen, és hogy ez mire jó? Arra hogy ha találok a klippel kapcsolatban valami érdekességet akkor ezzel letakarom és csak azok látják akik nem lusták kijelölni de mindig elé fogom írni hogy kikel jelölni ha valaki ezt vagy egyszer se olvasta volna. Na és itt a kikísérletezés eredménye: az hogy a fekete minden színre jó és általában minden szöveget amivel írtam azzal lehet a legjobban kitakarni ezt igazából nem kikísérleteztem hanem puszta logika és csak egy-kettőt csináltam hogy biztos legyek. Na de ahogy ígértem itt van egy pár: (mindig azt a szöveget használom az egyszerűség kedvéért hogy teszt) teszt teszt teszt teszt teszt Na ennyit mára sziasztok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kassac.blog.hu/api/trackback/id/tr134524893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása